Klubben

Med hensyn til antall medlemmer er Krokhol Golfklubb er en av de mindre klubbene i Oslo-området. Selv om dette har sine utfordringer, gjør det at medlemmer og gjester har nesten uanstendig god tilgang til en meget variert og utfordrende 9-hullsbane.

I menyen til høyre finner du diverse opplysninger om klubbens gjøren og laden, samt annen nyttig informasjon og tilbud.

Reltativt rimelig

Rimelig både å være medlem og gjest.Ingen innmeldingsavgift eller aksje.

Klubben har en avtale med baneeieren, Tom Rune Larsen, som gir medlemmene rett til spill på banen uten å måtte tegne seg for aksjer.

På disse nettsidene finner du mye forskjellig informasjon, blant annet:

Litt historie og kort om klubbens aktiviteter og fasiliteter

Medlemsfordeler

Lang liste med fordeler for medlemmer med full spillerett

Styre og stell

Informasjon om klubbens tillitsvalgte samt de formelle sidene ved å drive en klubb, som vedtekter og årsmøter.

Komiteer og grupper

Komiteene er gjerne funksjonsbasert, som turneringskomiteen og banekomiteen, mens gruppene er mer aktivitetsbasert, som seniorgruppen og damegruppen. Her kan du lese mer om dem.

Ære være

Her hedrer vi dem som har vunnet klubbmesterskapet og andre faste turneringer, samt årets ildsjel og dem som har fått HIO.