Medlemsfordeler

Medlemmer med full spillerett har en lang rekke fordeler enn bare ubegrenset spill på banen. Her får du en oversikt over dem.

Golfbilrabatt

Medlemmer med spillerett 30 år + får 65 kroner avslag på standardprisen per 9-hullsrunde. Medlemmer med spillerett og legeerklæring får 70 kroner i avslag på standardprisen uansett kategori.

Bestilling

Medlemmer bestiller som alle andre. Ved bestilling i Golfbox (2 biler), legger du til Golfbil som kjøp.

Ved bestilling i eagl-appen, må du legge inn en kode som du får tilsendt.

Leie av golfbil for medlemmer med spillerett

Alle dager

9 hull

18 hull

Medlemmer med spillerett 30+

Kr 125

Kr 250

Med legeattest

Kr 120

Kr 240

Rimeligere rangeballer

Medlemmer med spillerett får flere rangeballer for pengene, men det forutsetter kjøp av ballkort. Ett “klipp” med bankkort koster 25 kroner og gir, i likhet med et klipp i ballkortet, ca. 24 baller.

Ballkortene er verdibasert, og det er lagt opp slik at du får en større verdi enn beløpet du betaler.

Medlemmer med full spillerett som fyller på kortet fra 200 til 399 kroner, får en verdi på kortet sin er 10 % høyere enn kjøpspris. Fra kr 500 får de en verdi som er 30 % høyere enn kjøpspris.

Ballkortet koster 50 når du kjøper et nytt. Har du et gammelt ballkort, får du byttet det inn gebyrfritt, og blir godskrevet en eventuell saldo.

Gjester og medlemmer uten spillerett får ikke på langt nær så gunstige betingelser.

Nedenfor ser du en tabell med

eksempler på kjøp av ballkort
(* Med spillerett)

PrisVerdi Verdi
 Medlemmer*+%Andre+%
1001000 %1000 %
20022010 %22010 %
40048020 %44010 %
50065030 %600

Tidlig booking

Medlemmer med spillerett kan bestille tid 10 dager på forhånd, mens greenfee-medlemmer og gjester må vente til 5 dager før.

Fritt spill på Ski og Askim

Klubben har en avtale med Ski GK og Askim GK som gir medlemmer med spillerett rett til gratis spill på banene til disse klubbene.

Det gjelder noen restriksjoner med hensyn til årstid og ukedager. Dem kommer vi tilbake til.

Gunstig tilbud om trening med personlig trener

Jørgen Spilmann

Som aktivt medlem på Krokhol GK får du 15 % avslag på personlig trening og osteopatisk behanlding hos Jørgen på EVO Ryen.

Samt 25 % rabatt på medlemskap hos EVO.

Medlemstilbud på

Sørmarka

Alle Krokhol-medlemmer som har deltatt på et årsmøte har også vært på besøk hos vår nærmeste nabo, Sørmarka.

Der får medlemmer spesialbehandling. Fortell dem at du er medlem når du ringer for å få priser.