Fritt spill på Askim GK og Ski GK

Det er inngått en avtale med Askim og Ski golfklubb om fritt spill på hverandres baner.

Det betyr altså at Ski- og Askim-medlemmer får spille gratis på Krokhol, og at Krokhol-medlemmer (med full spillerett) får spille gratis på Ski GK og Askim GK.

Ski og Askim er også 9-hullsbaner som Krokhol, med lignende baneoppsett for 18-hullsrunder.

Askim Golfklubb

Medlemmer (med spillerett) av Krokhol Golfklubb har rett til fritt spill på banene til Askim Golfklubb i perioden 15. mai til 15. oktober.

Tilbudet gjelder ikke lørdag, søndag og helligdager mellom kl. 10.00- 15.00.

Samarbeidet kan også omfatte sportslig virksomhet som turnering og trening. Dette etter nærmere avtale.

Ski Golfklubb

Medlemmer (med spillerett) av Krokhol Golfklubb har rett til fritt spill på banen til Ski Golfklubb i perioden 1. mai til 15. oktober.

Ski Golfklubb tilbyr samtlige medlemmer av Krokhol golfklubb halv pris på vinterspill på Ski i perioden 16.  oktober – 15. mars.