Instruksjon og trening

Krokhol har hatt alltid hatt et tilbud til medlemmer om instruksjon og trening. I mange år hadde vi vår egen pro som besørget dette i tillegg til å drive proshoppen.

I de senere årene har vi, inntil nylig, trukket på eksterne krefter, spesielt med hensyn til instruksjon. Nå har dette endret seg, ettersom de som har vært instruktører på VtG-kursene nå har skaffet seg kvalifikasjoner som NGF-trenere, slik at vi kan tilby dette internt. Det gjør at det hele blir rimeligere og mer fleksibelt for medlemmene.

Fellestrening

Dette går ut på at det organiseres trening med kvalifisert instruktør for grupper, vanligvis ikke større enn 10.

De går til faste tider og man må melde seg på i forveien. Det er et rimelig og sosialt tiltak beregnet på dem som vil bli bedre i golf.

Programmet for 1. halvår 2024, og delvis resten av året er nå klart. Klikk/trykk på knappen for å få mer informasjon. På siden du kommer til kan du også melde deg på.

Individuell instruksjon

Også ofte kalt “pro-timer” hvor du kan gjøre en avtale med instruktøren du foretrekker og få han eller henne for deg selv i en hel time.

En del av avtalen er at dere blir enig om hva dere vil trene på, enten det er utslag, innspill mot green, nærspill eller putting.

Vi er så heldig i klubben at to av våre egne har investert den ikke ubetydelige tiden det tar å bli utdannet til “Trener 2” av Norges Golfforbund.

Bestill time for individuell instruksjon

Våre instruktører er Stine Torgersen og Stefan Johansson. Begge tar 600 kroner per time. Og da er det én time og ikke 50 minutter.

Knappene nedenfor bringer deg til en kalender for hver instruktør, der du kan se hvilke tidspunkter som er ledig, og melde deg på.

Stine Torgersen

Instruktør

NGF-trener 2 - 13 ganger klubbmester

Stine har ledige timer fra 30. april.

Stefan Johansson

Instruktør

NGF-trener 2 - Krokhol Order of Merit-vinner

Stefan har ledige timer fra 26. april.