Trening 2020

Høsten 2020

Tilbud til alle medlemmer:

Instruksjon og trening

• 6 tirsdager i august/september
  • Første gang tirsdag 18. august
  • Deretter 25. august, 1. september, 8. september, 15. september og 22. september

Som ifjor er Steffen Larsen, som er pro på Østmarka GK, engasjert som instruktør.

Treningen vil forgå på tirsdager og de påmeldte vil bli delt inn i to omtrent like store grupper ut i fra ferdighetsnivå. (varighet 1 time). Det er plass til 10 personer i hver gruppe. Du vil altså først få vite hvilken gruppe du er i etter påmelding.

• Gruppe 1: tirsdag kl. 18-19
  • Gruppe 2: tirsdag kl. 19-20*

Egenandel kr. 300,- for alle 6 gangene (betales med Vipps før første trening).

Påmelding til Stine Torgersen på stinetorgersen@hotmail.com.

Første mann til mølla! Husk det er bare plass til 20 stykker.

*Vi tar et lite forbehold om at klokkeslettene kan bli endret for de siste treningene på grunn av mangel på dagslys.

Merk!Nye medlemmer oppfordres spesielt til å melde seg på.For at flest mulig skal få mulighet til å få subsidiert instruksjon, får i utgangspunktet dem som var med på vårkurset ikke plass, men meld deg gjerne på i tilfelle det blir restplasser til overs. I så fall gir Stine beskjed.

Betalingsmåte

Treningen er subsidiert av klubben, og egenandelen på 300 kroner betales med Vipps til Stine Torgersen (90021709).

Husk å oppgi hva innbetalingen gjelder: “Krokhol-trening høst 2020”.

Kontant betaling er ikke mulig, men har du ikke Vipps, finner vi alltids en løsning.

Protimer

Protimer august/september

Steffen Larsen er også tilgjengelig for private protimer for de som ønsker det.

Protimer på Krokhol kan bestilles hos Steffen mellom kl. 14.00 og 17.00 på tirsdager.

Ring 952 14 787 eller send e-post til pro.larsen@yahoo.noEllers i uken er Steffen tilgjengelig for protimer på Østmarka GK (13 minutter å kjøre fra Krokhol på RV 155).

Priser

• 400 kroner for 30 minutters instruksjon for én person
  • Betales direkte til Steffen (kontant eller Vipps).