Problemer med Spiller Scoreinntasting på mobil Posted on 19/09/2020 by Jon Kittilsen På mandag skal vi igjen bruke scoreinntasting på mobil, og der har det visst vært problemer. Vi har fått følgende melding fra Golfbox: Du kan også lese artikkelen her En nylig endring i Chrome (versjon 85) gjorde at man ikke kunne logge inn i Spiller Scoreinntasting på mobil, og at skjermen kun viste “Loading Application” i lang tid. Dette skal nå være rettet Videre er det også justert noe på noen cookie/informasjonskapsler-parametre , som muligens løser et problem noen spillere har opplevd hvor de ikke kunne åpne en scoring-link hvis de hadde tastet scores i en annen turnering dagen før. Det er lastet opp en rettelse til dette. Dersom det fortsatt er et problem hos noen spillere er den umiddelbare hurtigste løsningen å slette de midlertidige filene i browseren ved å slette logg og nettstedsdata. Safari og Google chrome er de 2 mest benyttede browsere, så se veiledningene nedenfor til Safari, og Chrome på android, for hvordan man tømmer logg og nettstedsdata. Safari: https://support.apple.com/no-no/HT201265 Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/2392709?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=no Kortversjonen av oppskriften er: På iPhone med Safari som nettleser: Innstillinger – Safari – Personvern og sikkerhet og klikk på Tøm logg og nettstedsdata Knappen Blokker alle infokapsler må være grå. (Av) På Android med Google som nettleser: Åpne Chrome App Trykk tre prikker og Innstillinger Gå til Avansert og trykk på Personvern > Slett nettleserdata. For periode Alle datoer. Velg det du vil fjerne – Trykk Fjern data. Deretter bør linken fungere igjen.